Sponsormogelijkheden

SV Gemini heeft de aanschaf van de shirts verwerkt in de contributie van de leden. Zo zorgen we ervoor dat de uniformiteit bewaakt wordt. De sponsors die op de wedstrijdshirts staan, hebben dus een sponsoruiting voor de hele vereniging.

Voor bedrijven zijn er echter genoeg sponsormogelijkheden over. Klik op onderstaande mogelijkheden voor meer informatie.

logotwc.png

Voor alle kleding buiten de wedstrijdshirts hebben wij een samenwerking met teamwearconcept uit Vlaardingen. Op basis van uw wensen kunnen wij een gerichte offerte voor u maken inclusief alle bedrukkingen. Neem contact op met sponsoring en evenementen voor een gerichte offerte.

Het is mogelijk om banners te sponsoren die tijdens thuiswedstrijden van de dames- en herenselectie worden opgehangen. Deze banners van 80*200 centimeter worden waar mogelijk tevens gebruikt bij andere evenementen om de exposure voor de sponsor verder te vergroten. De vereniging zorgt voor de uitwerking van het gewenste ontwerp en voor de vervaardiging van de banner. De sponsor betaald hiervoor een eenmalig bedrag voor de vervaardiging van de banner en een jaarlijkse bijdrage op basis van 3 jaar.

Neem contact op met sponsoring en evenementen voor een gerichte offerte.
Bij Gemini houden we wel van een gezellig samenzijn. Het jaarlijkse jeugdkamp en het familietoernooi zijn twee voorbeelden waar we trots op zijn.

Als sponsor kunt u hier eenvoudig bij betrokken zijn. Of het nu gaat om sponsoring in natura (eten, drinken, shirts, faciliteiten, vervoer, etc) of een financiele bijdrage; met uw steun kunnen we deze evenementen blijven organiseren.

Neem contact op met sponsoring en evenementen voor een gerichte offerte.
Heb je een idee voor sponsoring en kon je deze niet zo snel terugvinden in de mogelijkheden die er al zijn?

We horen graag wat jouw suggesties zijn! Neem contact op met sponsoring en evenementen. We laten dan zo snel mogelijk iets van ons horen!