Vrienden van Gemini

Doelstelling
De “Vrienden van Gemini”  hebben zich verenigd om met hun bijdrage bijzondere investeringen en projecten van de club financieel te ondersteunen. Iedereen (leden, supporters en bedrijven enz.) kan zich voor een jaarlijkse bijdrage vanaf € 50,00 aansluiten bij de vrienden. Deze bijdrage mag maximaal gekoppeld worden aan 2 personen. Van de inleg is 75% bestemd voor de vereniging. Het resterende bedrag mag worden besteed aan activiteiten, die door de vrienden zelf worden georganiseerd, zoals jaarlijkse contactavonden.

Het sponsorbord

Alle "vrienden" krijgen een plekje op het sponsorbord in de kantine in de vorm van een afbeelding of naamsvermelding.

Commissie
De belangen van “de vrienden van Gemini” worden behartigd door een commissie. Deze bestaat momenteel uit Cindy van Straalen, Olaf Walther en Kees Raateland. Op de jaarlijkse contactavond wordt de commissie voor een jaar gekozen. De commissieleden zijn onbeperkt herkiesbaar.

Ook Vriend worden?
Mail dan dit formulier ondertekend naar vriendenvan@svgemini.nl