Vriendenloterij

De Vriendenloterij is jaarlijks een belangrijke inkomstenbron voor de vereniging. Leden, supporters of andere betrokkenen kunnen bij de Vriendeloterij aangeven Gemini te willen steunen. Hierdoor krijgt Gemini jaarlijks een bijdrage van de Vriendenloterij. De hoogte van die bijdrage is afhankelijk van het aantal loten dat door de deelnemers gekoppeld is aan Gemini.

Klik hier en wordt lid van de vriendenloterij. Bij de vraag welk goed doel je wilt steunen kies je voor "vereniging naar keuze" en zoek dan op SV Gemini.

Ben je al lid van de Vriendenloterij en en is jouw deelname nog niet gekoppeld aan Gemini? Bel dan 0900 - 300 1400 (€ 0,50 per gesprek) en geef je wijziging door. De Vriendenloterij is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur.