Verslag jeugdkamp vrijdag 26 mei 2023

24 mei 2023 21:30

Verslag jeugdkamp vrijdag 26 mei 2023

Het thema van dit jaar is Feestdagen.

We zijn dit kalenderjaar begonnen in Zoetermeer met een nieuwjaarsduik. Na de verfrissende duik zijn we rond 18:00 uur vertrokken vanuit Zoetermeer naar de kamplocatie Tweehek-Recreatie in Westdorp. Na een busreis van ongeveer 2 uur en 45 minuten / 3 uur zijn we dan eindelijk aangekomen bij de kamplocatie! Bij aankomst op locatie hangt er liefde in de lucht, het is namelijk Valentijnsdag 💜.

Nadat we de bagage hebben uitgeladen, de slaapzalen hebben ingericht en de kamptosti’s een EHBO praatje hebben gehouden, hebben we het groepsformatie spel gespeeld. Tijdens dit spel komen de jeugdleden er doormiddel van speeddates achter wie er bij hen in het kampgroepje zitten en wie zijn of haar kampleid(st)er is! Vervolgens hebben we een snack met elkaar gegeten en daarna zijn de E-en F-jeugd naar bed gegaan zodat zij morgen (hopelijk) weer fris en fruitig wakker worden. De A-, B-, C- en D-jeugd hebben in de omgeving een speurtocht gelopen. De jeugdleden hebben een route afgelegd met emmers water, niet wetende dat bij terugkomst op de locatie het een 1 april grap blijkt te zijn 🐸.

Houd de Facebook pagina goed in de gaten, want dagelijks zal er verslag volgen, en uiteraard ook foto’s!!