Voorlopige indeling jeugd 2019-2020 bekend

17 mei 2019 0:00

Beste leden en/ of ouders van leden,

Hier vindt u de teamindeling voor de jeugd voor het seizoen 2019/2020. Het heeft alle betrokkenen veel energie gekost om te komen tot onderstaand plaatje. Er zijn vele keuzes te maken, en vele (on)mogelijkheden die bepaalde keuzes weer beïnvloeden. Dat er nu nog geen trainers en coaches staan benoemd is een keuze. Wij zijn nog volop in gesprek om het plaatje van ons technische kader rond te maken. Wij gaan uit van uw begrip.

Wilt u uw mening met ons delen is de commissie handbalzaken aanwezig in de kantine op maandag 27 mei om met u van gedachte te wisselen.

Van 19.00- 19.30 uur voor alle ouders van F en E- jeugd (nieuwe seizoen).
Van 19.30- 20.00 uur voor aankomende D en C jeugd en van 20.00- 20.30 uur voor overige leden.

Wij staan er voor open om op een positieve en constructieve manier uit te leggen waarom wij gekomen zijn tot de keuzes die gemaakt zijn. Heeft u daar geen behoefte aan, onderdrukt u die behoefte dan ook naar elkaar toe op de tribune. Zeker in het bijzijn van onze jeugdleden.

Als laatste zouden wij willen benadrukken, dat dit helaas een voorlopige teamindeling is. Daar waar de opzegtermijn (1 juni) nog niet is verstreken kunnen er helaas nog zo veel zaken veranderen, dat het zo zou kunnen zijn dat we dingen anders moeten gaan organiseren en indelen.

Dank, namens alle trainers en coaches en commissie handbalzaken,

Ab Toet.

F Jeugd

Bij de F-jeugd is het toegestaan om onbeperkt met het andere team mee te spelen. We starten nu met twee F-teams, maar weten (uit ervaring) dat deze groep snel groeien kan. Het is dus heel goed mogelijk dat er op een bepaald tijdstip (meestal start zaalseizoen) gekeken moet worden naar een andere indeling.

Tessa Hooijdonk
Rivano Dihal
Tygo Lam
Lisa
Edy Bonefaas
Fleur Nicolai
Dylano van Hinte

Sara Santbergen
Lorenzo Waser
Mathijs Wubben
Melissa Bunschoten
Madeleine van Gangelen
Damian Romeijn
Sophie Haneveld
Shaun Rohan Rashid

E Jeugd

Bij de E-jeugd hebben we gekozen voor een indeling op leeftijd. Ook bij de E, mag onbeperkt meegespeeld worden bij het andere team. Dit zal aankomend seizoen ook best nodig zijn

Mila Braun
Malou van Hooijdonk
Morris Ville
Charlotte Mussche
Victory van Polanen
Leon de Vries
Lieke Dumee
Isabelle Cornelis

Chasey
Guus van Tienen
Britt Cocx
Reinier van Dam
Isa Bollen
Bram Westeman
Katja van Oorschot

D Jeugd

Bij de indeling van de D, hebben we er nu expres voor gekozen om er nog geen D1, D2, D3 of D4 boven te zetten. We laten dit afhangen van de komende indeling van de competitie, die door het NHV wordt gemaakt. Zo kunnen we voor iedereen hopelijk het meeste spel en speelplezier waarborgen.

Lara Jouvenaar

Danique de Vries
Emma van Baarle

Dames C Jeugd

Vooralsnog gaan we ervan uit dat dit de twee teams worden. Er kunnen echter nog wel sitauties ontstaan, waardoor we mogelijk andere keuzes moeten maken.

DCJ 1

Simon Kemper
Daan Braun

Heren B Jeugd

Voor de heren B zijn wij in gesprek met een andere vereniging om de competitie in te kunnen.

Thomas Leijh
Sven Sip
Jasper Spitter
Tim Nieuwenburg