GEMINI MEISJES DOOR NAAR 2de NHV SCOUTING DAG

15 mei 2017 23:00

Afgelopen zaterdag was de talentenscouting van het NHV voor jongens voor de leeftijdsgroep 2000 & 2001 en meisjes voor de leeftijdsgroep 2002 & 2003.

Uit het hele land waren via de handbalscholen ongeveer 200 jongens en meisjes uitgenodigd om in Arnhem deel te nemen aan deze dag. Ook SV Gemini was goed vertegenwoordigd met maar liefst 6 meiden uit de huidige C1 selectie.

Gedurende de dag, tijdens 3 sessies van elk 75 minuten, moesten de meiden aan de aanwezige NHV-trainers en - scouts laten zien wat ze in huis hebben. Dat het geen makkelijke opgaaf zou worden werd al snel duidelijk. Het tempo en de intensiteit van de oefeningen was bijzonder hoog en de concurrentie zat ook niet stil.

Ondanks dat de meiden hun best hebben gedaan zijn ze niet allemaal door naar de volgende ronde maar iedereen die aanwezig was is wel een mooie ervaring rijker.

Na een lange en intensieve dag hebben Dafne Bierenbroodspot, Romee Peters & Mirthe de Jong te horen gekregen dat zij door zijn naar de 2descouting dag aankomende zaterdag.
Senna van Galen zal dan ook aansluiten, zij miste de eerste scouting dag i.v.m. een stage in Portugal.

Een hele mooie prestatie van de meiden en we wensen ze veel plezier en succes toe deze dag.