Gemini scheidsrechterskoppel gaat zijn eigen weg

28 maart 2017 17:00

Anderhalf jaar geleden vroeg ik aan Jerry Veldhuysen of hij voorlopig samen met Kiki wilden gaan koppelen omdat Kiki zonder “maat”zat. Kiki had net de JSO afgerond (15 Jaar) en het was best wel een gok voor Jerry.

Nu, anderhalf jaar verder, staat er een volwaardig koppel dat iedere wedstrijd aan kan, chapeau, een topprestatie van beiden. Maar ja, de afspraak was dat dit duurde tot we voor Kiki een gelijkwaardige maat van dezelfde leeftijd hadden gevonden en dat is nu gebeurd.

Kiki gaat nu verder met Manouk Heskens van de vereniging HVOS en ze gaan samen proberen de top te halen, iets waar ik alle vertrouwen in heb. Ook Jerry gaat proberen verder te gaan met een nieuwe maat, maar wie dat wordt, is nog niet bekend.

Hoe de onderlinge verstandhouding was tussen Kiki en Jerry geeft bijgaande foto duidelijk weer tijdens hun laatste wedstrijd waar ik Jerry namens Gemini mocht bedanken met een zeer verdiend bloemetje.

Jerry bedankt.

Hans Remmerswaal