TeamWearConcept nieuwe hoofdsponsor SV Gemini

21 oktober 2020 18:00

Bestuur SV Gemini

Naast de huidige hoofdsponsors Thema autoschade en Meubel & Slaaphuys kunnen we met trots vermelden dat Gemini er een nieuwe hoofdsponsor bij heeft.

Op zaterdag 10 oktober heeft voorzitter Ab Toet een nieuw 6-jarig sponsorcontract getekend met TeamWearConcept uit Vlaardingen. Gemini heeft samen met TeamWearConcept voor het merk Masita gekozen, een nieuwe kledinglijn staat inmiddels op de nieuwe webshop waar de leden van Gemini een nieuw trainingspak, training set en dergelijke kunnen aanschaffen. Als nieuwe hoofdsponsor heeft TeamWearConcept voor de DS1 en HS1 een nieuw inlooptenue en trainingspakken verzorgd en geleverd. Nu lopen de beide teams er uniform bij en zijn zij een visitekaartje voor de club. Via deze link kun je naar de nieuw webshop van Gemini om deze mooie lijn te bekijken en te bestellen.

Sportieve groet,
Bestuur SV Gemini