Blog: Gemini HMW1 op welverdiende vakantie

15 juli 2020 20:00

Dennis Jouvenaar

VAKANTIE, een dik verdiende onderbreking voor de recreanten heren. Na de lange corona onderbreking was er gelukkig weer ruimte om te gaan trainen en om weer gezellig samen te handballen.

We hadden wel een andere afsluiting willen hebben van dit memorabele handbalseizoen. Graag hadden we op 1 juli de kantine weer in gebruik genomen, maar helaas was dat nog niet mogelijk en daarbovenop kregen we ook nog het slechte nieuws te horen dat het bier OVER DATUM was. Dat was een bittere teleurstelling, zo zal het bier ook wel gesmaakt hebben. Gelukkig hebben we op gepaste wijze afscheid kunnen nemen en met mooie en troostende woorden het bier rustig laten gaan. Na een aantal trainingen gaan de heren op een welverdiende vakantie. Nu kunnen we gaan herstellen van alle trainingsuren en onze gedachten even verzetten. Het is even loskomen van ons zo geliefde handbalspelletje. Maar helemaal stil staan zullen we zeker niet, iedereen heeft een persoonlijk trainingsschema meegekregen om in conditie te blijven, zodat we als de voorbereiding weer gaat beginnen gelijk volle bak kunnen trainen om ons voor te bereiden op de clash tegen de recreanten van HV Gemini uit Voerendaal. Even terugkijkend op het seizoen: we hebben een goed buiten seizoen gedraaid, bijna alle wedstrijden gewonnen en stonden op een mooie 2e plek, helaas hebben we dat niet kunnen doortrekken in het zaal seizoen. Daar waren we iets te wisselvallig en toen we onze vorm weer te pakken hadden kwam corona om de hoek kijken. Ook een klein hoogtepuntje van het seizoen was toch wel handbal les krijgen van ‘OUD’ heren 1. Deze wedstrijd zullen we niet snel vergeten. En ook niet te vergeten onze gezellige avonden met pokeren en het samen nuttigen van een biertje of een frisje. Hopelijk wordt het volgend seizoen weer een gezellig en sportief seizoen. Als je kijkt naar het recreanten team, dan zie je heel veel vrijwilligers bij Gemini. Daar wil ik heel even bij stilstaan, buiten het feit dat iedere vrijwilliger belangrijk is binnen Gemini, wil ik wel even vermelden dat er een mooie diversiteit aan vrijwilligers is bij HMW1. Van inkopers van de drank en etenswaren, barcoördinator, wedstrijdtafel, vertrouwenspersoon, trainers, hoofd handbalzaken, redactie website en social media, hulp bij evenementen, technisch kader, technische dienst, scheidsrechter en hoofd bierdrinker. En zoals als Theo Reitsma ooit zei: Ja, dit is een goed stel hoor! Dat is zeker waar en ik vind het geweldig om hier deel van uit te maken. Wil je ook een keer meetrainen met deze sterren: jullie zijn van harte welkom in het nieuwe seizoen!

Wij, de recreanten van Gemini, willen alle teams en aanhang een hele fijne vakantie wensen. En dat seizoen 2020-2021 een mooi, gezond en sportief jaar mag worden.

Sportieve groet,
Gemini HMW1