Een geslaagde dag voor de jeugd van Gemini

25 april 2021 20:45

Dennis Jouvenaar

Vandaag kwamen alle jeugdteams van Gemini weer in actie, een echte wedstrijddag sinds een zeer lange tijd.

En wat waren er veel blije koppies te zien op en rond het veld. Net een stel stuiterballen die uit een netje waren gevallen en alle kanten op gingen. Superleuk om te zien dat iedereen zoveel zin had om weer een wedstrijd te spelen. Van de F-jeugd tot en met de dames B konden onderling aan de bak. Er werd superleuk gehandbald en het plezier spatte er vanaf! En daar draaide het vandaag om, gezellig samen zijn en het beoefenen van de leukste sport die er bestaat. Tussen de wedstrijden door konden de kinderen drinken en een gezonde snack halen Dit was een zeer geslaagde dag en een mooie afsluiting van deze periode. Via deze weg bedanken we alle scheidsrechters voor het fluiten bij de wedstrijden en alle andere vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt.

Vanaf aankomende week gaan de nieuwe teams voor seizoen 2021/2022 van start. Het aangepaste trainingsschema kun je vinden op https://www.svgemini.nl/323/trainingsschema/

Alle leden alvast heel veel plezier! Hopelijk kunnen we in het nieuwe seizoen weer wedstrijden gaan spelen en kunnen alle ouders, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s en andere fans weer langs de kant aanmoedigen.

Bron: SV Gemini