Update Coronavirus

29 september 2020 11:30

Bestuur SV Gemini

Beste Leden en ouders/ verzorgers,

Gisterenavond zijn er nieuwe maatregelen aangekondigd door het kabinet voor de komende periode. Heel jammer natuurlijk dat het moet maar we gaan er het beste van maken om te zorgen dat we snel weer zonder beperkingen onze dingen kunnen doen. Gelukkig kan handbal nog wel, al is het in beperkte vorm. Dat handballen nog kan is het belangrijkste.

Wat betekenen de nieuwe regels concreet vanaf vandaag 29 september 2020:
1. Kantine zal gesloten zijn tijdens wedstrijden en trainingsdagen
2. Geen ouders langs de lijn bij trainingsavonden en thuiswedstrijden
3. Ouders van kinderen t/m 17 jaar mogen wel naar uitwedstrijden kijken, want zij behoren tot begeleiders i.v.m. het veilig halen en brengen van de kinderen.
4. Wij verzoeken ouders niet tijdens handbaltrainingen en wedstrijden boven en beneden achter het hek te wachten. Het is alleen toegestaan om daar kinderen op te halen. Maximaal 5 minuten voor het einde van de trainingen.

Dit betekent dat we weer het oude coronaprotocol van voor de vakantie in werking zetten en dat kinderen zoveel mogelijk zelf naar de trainingen moeten komen. De route voor trainen en wedstrijden is: via het schoolplein van de Floris Nightingale het handbalveld betreden en boven langs de kantine weer vertrekken. Geen ouders langs de lijn en wanneer de kinderen opgehaald moeten worden dan graag op 1,5 meter van elkaar boven bij het hek wachten.

Laten we dit de komende weken met elkaar volhouden.

Blijf gezond en help elkaar.
Technisch Kader en Bestuur sv Gemini

Bron: SV Gemini