Vacature teamcoördinator

4 juli 2020 12:00

Dennis Jouvenaar

Met ingang van het nieuwe seizoen starten wij met vanuit elk team 1 teamcoördinator (dit is niet de trainer/ coach) en dit kan elk seizoen wisselen.

Hieronder een korte opsomming van de taken:

1. Welkom heten nieuwe (aspirant) leden.
  2. Ze doen een korte rondleiding/uitleg geven over de vereniging met hulp van de folder en leggen de handbal app van het NHV uit.
  3. Zij signaleren wat er speelt binnen het team en koppelen eventueel terug naar trainer/coach en/of Technisch kader (zie 5).
  4. Ze zorgen voor een bardienstschema namens het team
  5. Er vindt 1 keer per kwartaal overleg plaats tussen teamcoördinatoren, een gedelegeerde uit de vrijwilligerscommissie en een gedelegeerde uit het Technisch Kader. Hierin wordt onder andere besproken wat er speelt binnen de vereniging. Eventueel, indien nodig kan een extra vergadering ingelast worden door de teamcoördinator.
  6. Regelt geldzaken van het team (gezamenlijke team uitgaven).

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan een e-mail: vrijwilligerszakengemini@gmail.com met daarin vermeld welk team je vertegenwoordigt.

Bron: SV Gemini